نامه رسمی باشگاه پرسپولیس برای بخشش یک جلسه باقیمانده از یحیی گل محمدی بی نتیجه ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
کمیته ملی المپیک و ورزش فرانسه با حضور باشگاه سوشو در لیگ 2 این کشور مخالفت کرد. سوشو که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرانسوی است حالا چاره‌ای جز اعلام ورشکستگی نخواهد داشت.
رهبر جمهوری خواهان در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که از فروش تسلیحات به مجارستان به دلیل مخالفتش با عضویت سوئد در ناتو جلوگیری خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
کمیته بین‌المللی المپیک در بیانیه‌ای به انتقاد از قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر ادامه محرومیت ورزشکاران روس و بلاروسی در المپیک پرداخت و این موضوع را مغایر با منشور المپیک دانست.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید به دلیل رویکرد رئیس جمهور ترکیه، مخالف فروش جنگنده های اف -۱۶ به این کشور است.
این پیش‌نویس که به پیشنهاد مصر به کمیته مجمع عمومی ارائه شده بود با رای مثبت ۱۵۲ کشور و مخالفت ۵ کشور از جمله کانادا و آمریکا و همچنین رای ممتنع ۲۴ کشور عمدتا عضو اتحادیه اروپا به تصویب رسید.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کمیته مصارف باشگاه پرسپویس با هزینه‌کرد بیشتر از مصوبه مخالفت کرده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کمیته مصارف باشگاه پرسپویس با هزینه‌کرد بیشتر از مصوبه مخالفت کرده است.
مدیرروستا عضو سابق کمیته فنی فدراسیون می گوید آنها قبلا حضور کی روش در تیم ملی را رد کرده بودند و چند گزینه دیگر را مدنظر قرار داشتند.
عضو کمیته فنی می‌گوید که باوجود تلاشهای اسکوچیچ، او همچنان مخالف حضور وی روی نیمکت ایران است.
روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه آلومینیوم مبنی بر حضور تماشاگران در دیدار با پرسپولیس مخالفت کرد.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: تکرار این رخدادها به صلاح افغانستان نیست.
دیروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شده و در رای گیری بین پنج عضو اصلی و علی البدل، سه نفر مخالف گرفتن استعلام بودند و این کار را برای وجهه فوتبال ایران در فیفا نادرست می‌دانند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ